فراخوان مسابقه طراحی داخلی داروخانه

0

به گزارش «فارسی مچ»، مفاهیم نوآرانه در طراحی داخلی داروخانه با هدف ایجاد رفاه بیشتر برای مشتریان موضوع رقابتی است که توسط Th.Kohl و Desall برگزار میشود.

به گزارش خبرنگار فارسی مچ، شرکت Th.Kohl در طراحی و اجرای معماری داخلی برای داروخانه ها فعالیت میکند و در سال ۱۹۱۹ در آلمان تاسیس شد و دارای دفاتری در فرانسه، اسپانیا، یونان و کرواسی است و بیش از ۳۳،۰۰۰ مشتری دارد.
این شرکت به دنبال مفاهیم جدید مبلمان و معماری برای تحقق داروخانه آینده، به معنای “فضای اختصاص یافته به تجربه مشتری” است که در آن روابط بین افراد و توجه به شخص در هسته کلی طراحی قرار دارد.
جایی که مشتری / بیمار یک مکان دنج و راحت را برای یک تجربه فراموش نشدنی پیدا کند. داروخانه آتی باید عنصر نوآورانه ای نسبت به داروخانه های فعلی داشته باشد.

محدوده طراحی: مفهومی که پیشنهاد می کنید باید برای یک داروخانه در حدود ۱۷۰ متر مربع (حداقل ۱۲۰ متر مربع، حداکثر ۳۰۰ متر مربع) طراحی شده باشد.

جایزه:

طرح برتر ۴۰۰۰ یورو

جدول زمانی مسابقه:

فاز بارگذاری: ۲۹ نوامبر ۲۰۱۸ – ۴ مارس ۲۰۱۹(ساعت ۱،۵۹ UTC) (۸ آذر الی ۱۳ اسفند ۹۷)
رای دادن انجمن: ۲۰ فوریه ۲۰۱۹ – ۰۶ مارس ۲۰۱۹ (ساعت ۱،۵۹ UTC) (۱ اسفند الی ۱۵ اسفند ۹۷)
رای مشتری: از ۲۰ فوریه ۲۰۱۹ (از ۱ اسفند ماه ۱۳۹۷)
اعلام برنده: تقریبا قبل از پایان آوریل ۲۰۱۹

جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

فارسی مچ در شبکه های اجتماعی           

سایت فارسی مچ صرفاً اخبار مسابقات اینترنتی را انتشار می دهد و هیچ دخالتی در هیچ یک از مراحل برگزاری هیچ مسابقه ای نداشته و مسئولیتی نسبت به مسائل مرتبط با مسابقات درج شده نظیر برگزاری، داوری، جوایز و ... ندارد. درج خبر مسابقات به معنای تایید آن ها از جانب فارسی مچ نمی باشد.

پاسخ دهید