به گزارش «فارسي مچ» اداره کل رسانه های معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه نتایج دومین دوره مسابقهی حجاب و عفاف را اعلام نمود.
بر اساس اطلاعيه اين معاونت برندگان سه بخش حوزوي، دانشجويي و دانش آموزي به شرح زير مي باشند:
««« حوزوی »»»
– رتبه اول:
http://efaf.mihanblog.com
چون تعدادی از نویسندگان این وبلاگ گروهی، در بخش داوری مسابقه شرکت داشتند، جایزه به آن ها تعلق نمی گیرد.
– رتبه دوم:
http://tanhatarinsardar313.ir
به دلیل: 1) مطالب تولیدی، 2) استفاده مناسب و بجا از آیات و روایات، 3) بازخورد و بازدید بالا، 4) نظرات متنوع مطالب، 5) ارتباط پویا با کاربران وبلاگ
– رتبه سوم:
http://www.chadoriha.ir
به دلیل: 1) قالب زیبا، 2) جمع آوری قابل قبول از مطالب مرتبط با حجاب و عفاف، 3) بازدید خوب، 4) انحصار موضوع وبلاگ در خصوص حجاب و عفاف، 5) استفاده از تصاویر مناسب در مطالب، 6) ایده های جدید در زمینه تبلیغ فرهنگ حجاب و عفاف در فضای مجازی
– قابل تقدیر:
http://delparizad.ir
http://karandesh88.blogfa.com
««« دانشجویی »»»
– رتبه اول:
http://mosbataye-bahejab.blogfa.com
به دلیل: 1) مطالب تولیدی، 2) ایده بسیار جالب در مستند کردن دلنوشته ها با آیات و روایات، 3) استفاده از تصاویر مناسب، 4) نظرات تاثیرگذار، 5) انحصار موضوع وبلاگ در خصوص حجاب و عفاف، 6) بخش های متنوع در مورد موضوع حجاب
– رتبه دوم:
http://talazee.blogfa.com
به دلیل: 1) مطالب تولیدی، 2) انحصار موضوع وبلاگ در خصوص حجاب و عفاف، 3) استفاده از عناوین مناسب، 4) دسته بندی و مرتبط سازی با مطالب دیگر، 5) قالب اختصاصی در موضوع حجاب،
– رتبه سوم:
http://sepehrehejab.blogfa.com
به دلیل: 1) بازدید بالا، 2) قالب جذاب، 3) مطالب تولیدی هم دارد.
– قابل تقدیر:
http://mohajaba.blogfa.com
http://nedayehejab.blogsky.com
««« دانش آموزی »»»
– رتبه اول:
http://unique-way.blogfa.com
به دلیل: 1) انحصار موضوع وبلاگ در خصوص حجاب و عفاف، 2) قالب مناسب، 3) بازدید نسبتا مناسب، 4) حجم مناسب مطالب، 5) استفاده از تصاویر مرتبط و مناسب،
– رتبه دوم:
http://hae.rozblog.com
جمعآوری مطالب مناسب با موضوع و درج منبع، عکسهای جذاب و در عین حال بدون مفسده در زمینهی حجاب و عفاف، تناسب حجم و محتوا، قالب زیبا
– رتبه سوم:
http://peranseshayechadori.blogfa.com
وبلاگ منحصرا در مورد حجاب و عفاف است، بازدید بالایی دارد، نظرات زیادی دارد.